Bratislava Stad

28 juli 2013 - Bratislava, Slowakije

Vandaag weer een leuke warme dag. Ons eerste ontbijt in ons erg luxe hotel, wat ons heel erg bevalt. Ontbijt was uitstekend, veel te veel keuze. Na ons ontbijt, hebben we even met een van de obers gepraat, hij vroeg ons wat de plannen voor vandaag waren. Wij willen eigenlijk naar het kasteel boven op de berg, nou zei hij het word vandaag rond de 40 graden, dus neem wel drinken mee, als het bos of winkelcentrum je bevalt zou ik dat aanraden zei hij. Achteraf had hij gelijk.

We gingen vol goede moed naar het kasteel, eenmaal boven aangekomen, een prachtig uitzicht, maar al broeierig heet. Kasteel gezien, op weg terug naar de stad, dit was in ieder geval berg afwaarts. Eenmaal beneden in de stad, na enkele dingen gezien te hebben, vraagt Caroline of ze terug kan naar de kamer, ja hoor Migraine aanval. Dus terug op de kamer, Caroline in het donker naar bed en ik terug naar de stad om nog foto's te maken.

Rond half twee kom ik terug op de kamer, Caroline ligt nog helemaal plat, op een gegeven moment word ze wakker en het is nog niet over, nu een ander medicijn erover heen en ze is weer vertrokken. Toen ze wakker werd was de migraine redelijk onder controle en tijd om te gaan eten. Even nog naar een overdekt winkelcentrum voor de koelte, daar wat eten en weer terug naar het hotel, met de kamer met airco. Nu heerlijkt terug en even lekker tv kijken.

Morgen weer een drukke dag met de boot naar Wenen  en in de avond terug naar de hotelkamer in Bratislava.

1. Jacqueline:
    29 juli 2013
    Wat eenpech Caroline met je migraine. Ik hoop voor je dat het nu weer wat beter gaat met je. Zodat je morgen weer kan gaan genieten.Groetjes en sterkte Jacqueline
  2. Marcella van de kerkhof:
    29 juli 2013
    jeetje meis wat een ellende, is eigenlijk toch niet normaal.
    denk dat jij toch eens een keer naar de specialist moet.
    maar jullie hebben ook erg leuke en mooie foto`s, alleen stat er steeds bij dat die in los Angeles zijn gemaakt?
    hoop dat jullie het vandaag erg leuk hebben gehad in wenen

groetjes Marcella